REKLAMATIONER / RETUR

Om du ångrar ditt köp inom 14 dagar, efter det att du tagit emot varorna, kan du returnera varorna till oss. Lägg med en notering i returpaketet med ditt beställningsnummer och tala om varför du vill returnera varorna.

Skriv också ner och om du vill ha andra varor istället eller om du vill ha pengar tillbaka. Vänligen ange ditt bankkonto eller på annat sätt, som du föreslår så vi kan betala tillbaka pengarna till dig. Återbetalning sker senast inom 14 dagar. Vid retur av varor betalas kostnaden för artiklarna tillbaka, men frakten debiteras dig som kund. Fraktavgiften är en kostnad vi själva har för leveransen.

Har du inte betalt fakturan ännu? När varorna kommer i retur till oss så mejlar vi dig en kreditfaktura att använda vid betalningen av fakturan för de returnerade varorna.

Om vi inte kommit överens om annat, gäller nedanstående.
1. Du måste betala för frakten till oss.
2. Spara underlag / frakthandlingar för de returnerade varorna.


Ifall du har frågor, som rör reklamation eller ångerrätt, kan du vända dig till oss.
Kontaktuppgifter:

Kontaktperson:
Helene Zachrisson 

Leveransadress:
Snickarevägen 1
44361 Stenkullen

Postadress:
Arfwedssonsväg 9 
448 30 FLODA 

Telefon: 076-10 66 144
epost: info@mobeltassen.se

Skulle en tvist eventuellt uppstå, följer vi alltid Allmänna Reklamationsnämndens (ARN:s) rekommendationer. Här följer länkar till Konsumentverket och ARN, där du kan läsa mer detaljerat om Konsumentköplagen och Distansavtalslagen m.m.
http://www. Konsumentverket.se/
http://www.arn.se/